Cześć

Nazywam się Rafał Misiak i chętnie pomoge Ci osiągnąć Twoje cele biznesowe.

Pozycjonowanie SEO

Strona główna » usługi » Pozycjonowanie SEO

Efektywne Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach Google to długofalowa metoda promocji firmy w Internecie. Często pozycję buduje się latami, dlatego odpowiedni dobór strategii pozycjonowania potrafi być kluczowy w późniejszych wynikach skuteczności. Istnieje bardzo dużo czynników zewnętrznych i wewnętrznych, które mają znaczenie w pozycjonowaniu strony. Podczas budowy samej strategii skupiamy się na szczegółach i od początku projektujemy działania tak, aby przyniosły firmie jak największe korzyści.

Elementami podstawowymi podczas tworzenia strategi SEO są m.in.

  • Poznanie biznesu klienta
  • Wyszukiwanie słów kluczowych, które są wpisywane w celu odszukania oferty. (Keywords research)
  • Pogrupowanie oraz analiza poszczególnych słów — nadanie im znaczeń (Zapytanie ogólne, produktowe itp.)
  • Stworzenie architektury serwisu docelowego — pod wcześniej ustalone słowa kluczowe.
  • Rozbudowa istniejących treści na stronie
  • Rekomendacja systemu linkowania wewnętrznego oraz zewnętrznego
  • Ustalenie stałego monitoringu pozycji oraz optymalizacja w trakcie działania strategii

 

Elementy strategii SEO odzwierciedlają finalny cel strony. Podczas pozycjonowania strony Internetowej rozdzielmy to na 2 główne cele strategiczne.

Poznaj 2 cele strategiczne pozycjonowania

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie na frazy lokalne, często skupiające się na danej miejscowości bądź rejonie, w której prowadzone są usługi.

np. Fryzjer Mokotów

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie najczęściej wykorzystywane w e-commerce oraz rozbudowanych stronach Internetowych, dla których klient może wejść poprzez ogólne frazy wyszukiwania

np. Czarne trampki / hodowla ślimaków

Czy warto tworzyć strategię SEO?

Tworzenie strategii bez wątpienia jest kluczowym elementem osiągania celów. Przecież ciężko jest zdobyć szczyt, bez wcześniej zaplanowanej trasy i ogólnego przygotowania. Pozycjonowanie SEO nie odbiega w żadnym stopniu od tych nieugiętych zasad świata. Strategię treści oraz SEO powinno tworzyć się jeszcze przed projektowaniem strony, aczkolwiek spokojnie — można z sukcesem wdrożyć strategię do istniejącego projektu.

Kiedy widoczne są pierwsze wyniki SEO?

Dobrze zaplanowana i wdrożona strategia pozycjonowania to pewny wynik, obecnie większość serwisów konkurencyjnych tworzy swoje treści na chybił trafił. Dobrze skoncentrowane działania w przeciągu 3-miesięcy wskażą pierwsze wzrosty w liczbie odwiedzających stronę oraz średniej pozycji pozycjonowanych fraz kluczowych. 

Jak wygląda umowa?

Umowa skonstruowana jest najczęściej na czas prowadzenia strategii SEO.  Zależnie od wielkości projektu może trwać od 1 do 3 lat. Nie prowadzimy okresu wypowiedzenia, umowę możesz zerwać w dowolnym momencie, aczkolwiek nie wcześniej niż po 3-miesiącu współpracy. Spowodowane jest to faktem, że przygotowanie indywidualnej strategii jest czasochłonne i zbyt wczesna rezygnacja jest dla nas nieopłacalna. 

Dowiedź się więcej

Algorytm Google

Algorytm Google to mechanizm odpowiadający za wyświetlanie stron Internetowych podczas wyszukiwania w Google. Sposób działania algorytmu jest tajny, znamy tylko kryteria, jakie bierze pod uwagę podczas wyświetlania wyników wyszukiwania. Innymi słowy, algorytm Google dobiera pasujące strony Internetowe pod wpisane słowa kluczowe w wyszukiwarce, tak aby użytkownik końcowy otrzymał wyniki stron powiązane z jego wyszukiwaniem.  Algorytm ulega ciągłym aktualizacjom. 

Ostatnie aktualizacje algorytmu: 

  • 25 sierpnia 2022 – August 2022 Helpful Content Update
  • 25 maja 2022 – May 2022 Core Update
  • 22 luty 2022 – Aktualizacja Google Page Experience
  • 1 grudnia 2021 – Google Product Reviews Update

Link building

Link building jest jednym z elementów pozycjonowania strony Internetowej. Jego zadaniem jest pozyskiwanie dobrej jakości linków z innych witryn Internetowych.  Linki do swojej strony Internetowej najczęściej można pozyskać z katalogów firm, blogów, mediów społecznościowych, artykułów sponsorowanych czy różnych forów Internetowych. Google w roku 2013 wprowadził zmiany do swojego algorytmu wyszukiwania, które spowodowały, że obecnie liczą  się tylko linki o dobrej jakości. Warto zainwestować w jakość, a nie ilość linków prowadzących do Twojej strony Internetowej.

Narzędzia SEO

Obecnie współpracujemy z kilkoma dostawcami narzędzi SEO:

Używamy i polecamy również darmowe rozwiązania: 

  • Google Search Console
  • Google Analytics 
  • Google Keyword Planner
  • Google trends
  • AnswerThePublic
  • Keywordtool.io
  • Screaming Frog

Cennik